Sådan logger du ind som forældre
Ofte nævner vi medlemsservice, som er det system hele vores hele vores medlemsdatabase og hjemmeside er koblet op på.
Det er skruet sådan sammen, at hvis du logger dit barn eller dig selv ind, så er alle oplysningerne til eksempelvis arrangementstilmelding allerede givet ud på forhånd, det er helt enkeltvis lidt nemmere at tilmelde med alle oplysninger vi af og til beder om.
Det er også her du evt. kan melde dit barn ud, tilmelde dit betalingskort til automatisk trækning af kontingent eller bare redigerer oplysninger selv uden at skulle til at sende en håndfuld mails ud til lederne. Smart, ikke? ;)
Når du nu skal logge ind for første gang, så skal du finde den lille og hvide tekst i bunden af højre hjørne ved logind-boksen. Her trykker du og opretter bare det kodeord som passer dig.
Derefter kommer du ind på din eller dit barns personlige side på medlemsservice og der er nu en række valgmuligheder. Herunder tilmelding af betalingskort, ændringer af oplysninger (hvilket er vigtigt, hele tiden er up to date. For vi sender jævnligt mails og desuden er det vigtigt at kunne komme i kontakt med jer når vi passer på jeres børn)